Now showing items 1-5 of 5

    • Corporate hypocrisy 

      Garzón Castrillón, Manuel Alfonso (Universidad Nacional de Misiones. Facultad de Ciencias Económicas. Programa de Posgrado en Administración, 2021-05-07)
      This review article aimed to contribute to the understanding of the importance of coherence between saying and acting to prevent companies from being perceived from the perspective of business hypocrisy and affecting the ...
    • Fair organizations : is it possible to build them? 

      Vasquez Trespalacios, Elsa Maria; Aranda Beltran, Carolina (Universidad Nacional de Misiones. Facultad de Ciencias Económicas. Programa de Posgrado en Administración, 2020-07-01)
      The well-being of workers and the productivity of companies have been subjects of great interest in the scientific literature and in the daily life of organizations. Organizational justice is one of the factors that ...
    • Organizaciones justas : ¿es posible construirlas? 

      Vasquez Trespalacios, Elsa Maria; Aranda Beltran, Carolina (Universidad Nacional de Misiones. Facultad de Ciencias Económicas. Programa de Posgrado en Administración, 2020-07-01)
      El bienestar de los trabajadores y la productividad de las empresas han sido temas de gran interés en la literatura científica y en la vida diaria de las organizaciones. La justicia organizacional es uno de los factores ...
    • Relación entre los factores socioeconómicos, sociodemográfico y la publicidad BTL en la incidencia de la obesidad infantil en Cuenca- Ecuador 

      Ríos Ponce, Marco Antonio; Álvarez Valencia, Juan Francisco; Arízaga Toledo, Diana Carolina; Arteaga Huiracocha, Joffre Sebastián (Universidad Nacional de Misiones. Facultad de Ciencias Económicas. Programa de Posgrado en Administración, 2019-01-01)
      El objetivo del presente estudio es conocer si existe una correlación entre los factores socioeconómicos, sociodemográficos y la publicidad Below the Line (BTL) en la incidencia de la obesidad infantil, la metodología ...
    • Relationship between the socioeconomic, sociodemographic and BTL publicity factors in the incidence of childhood obesity in Cuenca-Ecuador 

      Ríos Ponce, Marco Antonio; Álvarez Valencia, Juan Francisco; Arízaga Toledo, Diana Carolina; Arteaga Huiracocha, Joffre Sebastián (Universidad Nacional de Misiones. Facultad de Ciencias Económicas. Programa de Posgrado en Administración, 2019-01-01)
      An exploratory-descriptive research was developed to determine the influence that BTL, advertising and electronic media had on children and their parents when choosing food products. Two research methods were applied. A ...